Reklamace/výměna/vrácení zboží

V případě, že máte zvoleného dopravce Zásilkovnu, tak lze řešit jak reklamaci, výměnu či vrácení zboží zpětnou zásilkou. Po oznámení a podání vaší žádosti, ať už se jedná o reklamaci, výměnu nebo vrácení zboží stačí zajít na pobočku Zásilkovny, my vám zašleme indetifikátor, ktrerý obsluze nadiktujete a vše je vyřešeno.

 

Pro stažení protokolů stačí kliknout na tučný text s kurzívou níže.

 

Reklamace:

Zboží odešlete zpět na adresu Ing. Libor Michálek, Hlavní 42/10, 664 12 Oslavany spolu s vyplněným reklamačním formulářem. Jakmile oblečení dorazí, budeme vás informovat o dalším postupu. 

 

 

Výměna zboží:

Na nové zboží si vytvořte novou objednávku a do objednávky napiště, že se jedná o výměnu. Původní oblečení odešlete na adresu Ing. Libor Michálek, Hlavní 42/10, 664 12 Oslavany spolu s protokolem o výměně zboží. 

Oblečení musí být v původním stavu, nenošené, čisté a s visačkou. 

 

 

Odstoupení od kupní smlouvy:

Zboží odešlete zpět na adresu Ing. Libor Michálek, Hlavní 42/10, 664 12 Oslavany spolu s protokolem odstoupení od kupní smlouvy. 

 

Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 

V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat online chatem, emailem popřípadě telefonicky. Velice rádi vám odpovíme na případné dotazy. 

 

le-moda.cz