Reklamace/výměna/vrácení zboží
V případě, že máte zvoleného dopravce Zásilkovnu, tak lze řešit jak reklamaci, výměnu či vrácení zboží zpětnou zásilkou. Po oznámení a podání vaší žádosti, ať už se jedná o reklamaci, výměnu nebo vrácení zboží stačí zajít na pobočku Zásilkovny, my vám zašleme indetifikátor, ktrerý obsluze nadiktujete a vše je vyřešeno.
Pro stažení protokolů stačí kliknout na tučný text s kurzívou níže.
Reklamace:
Zboží odešlete zpět na adresu Ing. Libor Michálek, Hlavní 42/10, 664 12 Oslavany spolu s vyplněným reklamačním formulářem. Jakmile oblečení dorazí, budeme vás informovat o dalším postupu.
Výměna zboží:
Na nové zboží si vytvořte novou objednávku a do objednávky napiště, že se jedná o výměnu. Původní oblečení odešlete na adresu Ing. Libor Michálek, Hlavní 42/10, 664 12 Oslavany spolu s protokolem o výměně zboží.
Oblečení musí být v původním stavu, nenošené, čisté a s visačkou.
Odstoupení od kupní smlouvy:
Zboží odešlete zpět na adresu Ing. Libor Michálek, Hlavní 42/10, 664 12 Oslavany spolu s protokolem odstoupení od kupní smlouvy.
Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů.
V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat online chatem, emailem popřípadě telefonicky. Velice rádi vám odpovíme na případné dotazy.
le-moda.cz